onsdag 7. desember 2011

Innpakningspapir med mønster

I faget kvalitet og dokumentasjon har vi jobbet med mønster, vi skulle lage 3 forskjellige mønster i Photoshop. ett som var rolig, ett som var livlig og ett som var lekent. Også skulle vi bruke mønstrene til  gavepapir, til en liten og en stor pakke, og en gavepose.
Det første vi gjorde var å lage en rapport, det er det som lager mønsteret:
Min lekne rapport

Min livlige rapport

Min rolige rapport
Etter vi hadde laget rapportene ferdig laget vi det som et "stempel" på Photoshop og da bruker man en funksjon som heter pattern overlay. Slik ble mønstrene :
Ferdig lekent mønster

Ferdig livlig mønster

Ferdig rolig mønster
Når alle mønstrene bli ferdige  skulle vi pakke inn tomme esker og papirposer, som skulle være til utstilling på skolen. Man skulle også få sett hvordan mønsteret oppførte seg som gavepapir. Her er gavene:
Posene

rolig mønster

livlig mønster

lekent mønster
Egenvurdering: 
Jeg er ganske fornøyd med mønstrene jeg har laget, men det jeg er mest fornøyd med er det livlige mønsteret, det var også det jeg brukte lengst tid på. jeg syns dette var en artig oppgave fordi vi fikk lov til å være kreative og bruke fantasien.

Karen Kolstad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar