torsdag 15. desember 2011

Teksturer

For noen uker siden hadde vi en oppgave om teksturer, både taktil tekstur og visuell tekstur. Den første oppgaven var visuell tekstur, da skulle vi gå rund på skolen og tegne av teksturer, da la vi et ark over en tekstur og tegnet over med blyant eller kull.  Her er min visuelle tekstur:
Vi brukte teknikken rubbing.
Den andre oppgaven var taktil tekstur, det er tekstur som man kan ta å føle på. Da skulle vi lage forskjellige teksturer med papir og sette alt sammen til slutt. Her er min Taktile tekstur :
Her har jeg brukt teknikkene:
tvinning
bretting
klipping
nål
hullmaskin
fletting 
Egenvurdering:Jeg er ganske fornøyd med teksturene jeg brukte, men tror jeg kunne ha vert enda mer kreativ. jeg syns også dette var en artig oppgave.

Karen Kolstad

1 kommentar:

  1. Jeg likte veldig godt teksturene du har laget. Bildene du har brukt er av god kvalitet, og teksturene er godt synlig! Bra at du skrev hvilke teknikker du har brukt :-)

    SvarSlett